Projektując wzmiankowane, jubileuszowe wydawnictwo mogliśmy sobie pozwolić na szaleństwo z doborem technik drukarskich. Nieczęsto zdarza się byśmy mogli dowolnie wybierać sobie sposoby uszlachetniania „kruszcu”.

Wyjątkowe wydawnictwo z okazji XXV-lecia zespołu Hunter.

Zacznijmy od... początku
Idea nakreślona przez Pawła Grzegorczyka (frontman przyp.) zakładała stonowaną, monochromatyczną grafikę, bazującą na zdjęciach członków zespołu. Połączyliśmy zatem ze sobą twarze smugami dymu, tworząc bardzo interesujący wizualnie układ krzyżowy. Dym połączył wszystkie strony wydawnictwa, włączając w to także… nadruk na płytach.



Co sprawiło trudność?
Trudność ale zarazem i wyjątkowość polegała na tym, że opakowanie zostało wyprodukowane z arkusza jednostronnie zadrukowanego, foliowanego, lakierowanego, tłoczonego, wykrawanego i falcowanego. Niezwykle ciężko zatem było tak przygotować nadruk, by później był idealnie spasowany, a motyw dymu przechodził przez dołączoną książeczkę oraz płyty. Ten element, choć często niedostrzegany obrazuje uzyskaną precyzję składu i jego złożoność.
Otoczka do wydawnictwa


Opracowana szata graficzna została także wykorzystana na plakatach promocyjnych i koszulkach. Te ostatnie wykonał perfekcyjnie Carton Merchandising.

Ponadto odświeżyliśmy (a w zasadzie zbudowaliśmy od podstaw) stronę internetową zespołu: hunter.art.pl. W związku z nadaną serwisowi charakterystyką, daje on możliwość pełnej obsługi multimedialnej (filmy/galerie) oraz posiada bardzo rozbudowany sferę komentarzy na stronie. Jako ciekawostkę podamy fakt, iż istnieje możliwość wyboru szaty graficznej serwisu. Zastosowana profesjonalna ta funkcja zapisuje preferencje użytkownika i wyświetla przy każdej odsłonie indywidualnie wybraną wersję. AR Aplauz to także nowatorskie spojrzenie na technologie XXI wieku!
