Opracowaliśmy logotyp i strategię Corporate Identity dla drukarni PRINTOMANIA. Drukarnia specjalizuje się w nadrukach UV na materiałach, oprawionych w sposób typowy dla malowideł olejnych. W briefie została określona kolorystyka jako jak najbardziej nasycona i urozmaicona. Typografia powinna być prosta i nowoczesna, odzwierciedlając innowacyjną technologię i automatyczny system sprzedażowy. W wyniku tego, stworzyliśmy logotyp z subtelnym akcentem inspirowanym sztuką malarską. Logotyp może być uzupełniony przyrostkiem „.pl” i używany zależnie od celów promocyjnych.
Warto zwrócić uwagę na to, że logotyp i identyfikacja wizualna są kluczowe dla budowania silnej pozycji marki i wyróżnienia się na rynku. Dlatego ważne jest, aby strategia CI była spójna i odpowiadała celom biznesowym firmy. W przypadku drukarni PRINTOMANIA, skupiono się na łączeniu nowoczesnej technologii z elementami sztuki, co pozwala na wyróżnienie się na rynku i zapadnięcie w pamięć klientów.
Comments are closed.