Czasem realizacja jednego zlecenia to kilka tygodni dni pracy. Często jednak wdrożenie pewnej idei to proces wieloletni, powstający na bazie małych kroczków, którego opisu nie da się w kilku słowach zawrzeć w portfolio. Te etapy również bywają ciekawe i zasługują na swoje 5 minut. Dlatego postanowiliśmy stworzyć dla nich osobne miejsce ... właśnie tu.
Miły początek współpracy
Z radością powitaliśmy w gronie naszych klientów firmę NOVA TRADING, dla której zrealizowaliśmy zamówienie na długopisy reklamowe prodir. Wybór tego typu gadżetów reklamowych jest kierowany nie tylko gronem odbiorców ale również wysoką pozycją firmy wśród największych graczy branży metalowej. Wybrali to co najlepsze. Przygotowane modele to DS8 oraz DS6. DS8: Wraz z nowym […]
Jack Potato – identyfikacja wizualna
A gdyby zjeść dobrze? Opracowaliśmy logotyp i materiały reklamowe nowego miejsca na mapie Torunia. Mowa o restauracji Jack Potato. Całość prezentuje się zgrabnie, prawda?
Anakonda 2016 Toruń (07.06.2016)
Katalogi produktowe KONAL
Podjęliśmy się zaprojektowania katalogów produktowych Fabryki okien KONAL. Całość ze względu na główne grono odbiorców z krajów skandynawskich musiała zostać zaprojektowana z nutą nowoczesności. Skandynawowie preferują wydawnictwa raczej w minimalistycznych ramach. Modernistyczny styl wydawnictwa eksponuje cechy charakterystyczne produktów w sposób wyjątkowo estetyczny. Łączy w sobie nowoczesność z klasyką, przepełniony jest surowością. Geometryczne kształty i czarne […]
Małe Corporate Identity PRINTOMANIA
Opracowaliśmy logotyp oraz nakreśliliśmy kierunek Corporate Identity drukarni PRINTOMANIA. Głównym produktem firmy są nadruki UV na podłożach materiałowych, oprawiane w sposób typowy dla malowideł olejnych. Już na etapie brief’u określono kolorystykę jako maksymalnie urozmaiconą w tonacji możliwie jak najbardziej nasyconej. Typografia miała licować z nowoczesną technologią reprodukcyjną i innowacyjnym, w pełni automatyczny system sprzedażowym. Innymi […]
Nasze zdjęcia na National Geographic
Z radością informujemy, że od wczoraj nasze zdjęcia makro można oglądać na stronach National Geographic. No cóż, nie samą pracą człowiek żyje 🙂
Nowe logo FOREST
Poproszono nas o zmianę wizerunku hurtowni budowlanej FOREST. Opracowaliśmy znak graficzny do istniejącej nazwy, która nie do końca nawiązuje do profilu działalności. Wykorzystane elementy stanowią pewien pomost pomiędzy nazwą a profilem działalności. Sam motyw daje bardzo szerokie możliwości wykorzystania na wszelkiego rodzaju materiałach reklamowych. To dobry kierunek.
Folia 3M, druk lateksowy
Dziś mieliśmy przyjemność wypróbować folię 3M zadrukowaną lateksowo. Druk lateksowy jest trwalszy od ekosolwentowego i nie wymaga kilkudniowego suszenia. Pozwala uniknąć kosztownego laminowania (w celu ochrony przed płowieniem pod wpływem promieniowania UV). Folia tworzy efekt półmatu i może się podobać. Folia wylewana, kanalikowa 3M jest z rodzaju tych wybaczających drobne niedociągnięcia, podobnie jak ORACAL Rapid […]
Responsywna strona internetowa BOUTIQUE
Kilka zeszłych dni spędziliśmy na wdrożeniu strony responsywnej BOUTIQUE Outlet Toruń. Z założenia, głównym kanałem informacyjnym BOUTIQUE ma być Facebook ze względu na grono odbiorców oraz bardzo sprawnie działający system dodawania postów i zdjęć. Zdjęcie może być zatem wykonane za pomocą smartfona więc nie trzeba go ściągać, obrabiać, wrzucać na stronę itd. Dotychczas to odwrotny […]