Post Image

Zaprojektowaliśmy wizualny motyw i elementy identyfikacji wizualnej kampanii „Wybieram e-faktury”. Projekt jest nowoczesny, przyciągający uwagę i skutecznie przekazuje ideę e-faktur. Wszystkie elementy identyfikacji wizualnej są spójne i konsekwentnie realizują cel kampanii. Jesteśmy dumni, że nasze projekty są wykorzystywane w tak ważnej inicjatywie edukacyjnej wspieranej przez tak wiele ważnych instytucji i firm.

Celem kampanii „Wybieram e-faktury” jest popularyzacja e-faktur i zachęcanie do ich stosowania w polskiej gospodarce. E-faktury to nowoczesne i wygodne rozwiązanie, które pozwala na szybsze i bardziej efektywne rozliczenia, a także zwiększenie bezpieczeństwa danych i mniejsze koszty. W ramach kampanii będzie prowadzonych wiele działań informacyjnych i edukacyjnych, w tym m.in. prelekcje i szkolenia, webinary, konferencje, spoty reklamowe i kampanie społeczne. Projekt obrandowania kampanii „Wybieram e-faktury” opracowany przez nas będzie jednym z ważniejszych elementów kampanii, a jego zadaniem będzie wyróżnienie jej w świadomości społecznej i zachęcanie do wyboru e-faktur.